Bende 11+2deyim.inşallah sağ-salim kucağımıza alallm😍boyu,kilosu konusunda henüz bende tam olarak bilmiyorum.inşAllah bu ay sonu gidicem doktora o zaman her şeyi en ince detayina kadar sorucam. zaman geçdikce her şeyiyle merak ediyorum canımın içini.