Merhabalar güzel anneler . 35 gün önce 2. Sezaryenimi oldum genel anestezi ile. Önceki doğumumdan sonra lohusa depresyonuna girmiştim her şey sanki üstüme üstüme geliyordu etrafımda konuşanların her dediklerine aşırı takılmıştım çok farklı şeyler anlatanlar olmuştu . Aradan 4 buçuk sene geçti 35 gün önce tekrar doğum yaptım. Ilk doğumumdan sonra kanamam kesilmedi 76 gün sürdü dahada sürüyordu artık kürtaj yaptı doktorum içimi temizledi ondan sonra kesildi . Bu doğumumdan sonra da kanamam çok az sürdü dün kontrole gittiğimde kan pıhtılaşmış akmıyormuş bi ilaç verdi metiler diye 5 gün kullanıcam pihtilar ilaçla düşerse başka biseye gerek kalmayacak ama düşmezse salı günü tekrar kürtaj olucam yine . Rahmim tersmiş ve çatım baya dar onun için böyle sıkıntılar yaşıyorum. Bunda da depresyona girmemek için çok çabalıyorum ama sürekli ağlıyorum aklıma kötü şeyler geliyor ameliyatla ilgili falan . Ne yapcağımı şaşırdım artık her şey üst üste geliyor sürekli bi yerlerim ağrıyor sancılarım oluyo kafayı yemek üzereyim var mı böyle şeyler yaşayanlar kafami toplamak istiyorum ama yapamıyorum 🤦♀️