moonlight-52 7haftalık hamileyim ilk annelik duygum. bugun sonucumda antitoxoplazma ıgm değerim 0.93 çıktı yüksek dedi doktor asıl doktoruma yarın gideceğim neden oluyor bu bebeğe zararı var mı önleniyor mu sonradan lütfen bilgilendir misiniz?
Yagmr000 moonlight-52 bebeğe zararı olabilir beklemeden doktorunuzla görüşün derim ilaç vs verip önleyebilir