İkiz gebeyim haftaya dogumum var tabi sürpriz yapmazlarsa zor duruyoruz çünkü 😁
2 kg yi yeni geçtiler ben birer takım prematüre takım aldım da dogumhaneye onu mu vereyim yoksa normal yenidogan mı vereyim? Birde doktor haftasından dolayı mutlaka kuveze girer dedi kuvez deki bebek kıyafet giyer mi?