melikesahin61 Haftamdayım bebeği hissediyor muyum hissetmiyor muyum anlamıyorum elimi koydugumda pıt pıt atan birşey var ama damar felan mı yoksa bebek mi 🙈🙈
nslhnyldz melikesahin61 bende aynı haftadayım ben bebek olduğunu düşünüyorum çünkü arada bir vuruyor gibi 😅 sol tarafda biraz yukarda
Zeyyyn melikesahin61 17. Hafta ilk gebelikse erken 19 haftada az az hissettim 22 deyim daha yoğun zaten farkı ilerleyen zamanlarda anlarsınız banada öyle gelirdi ama değil yani
citlenbigim2212 melikesahin61 bende 16+5 deyim son 5 6 gündür hissediyorum doktoruma sorduğumda bebek olduğunu pıt pıt şeklinde hissedebileceğimi söyledi evet ilk gebelikte zar zor seçiliyor benimde ilk gebeliğim fakat ben bebek olduğunu düşünüyorum zaten 16 ve 22 haftalar arasında hissetmeye başlanıyormuş 😃✌
Merve_snck Benim 22 haftalık bi bebeğim var çok hareketli 😂😂 ufak bi harekette kendimi belli etmeyi çok seviyor 😍 ve nedendir bilmiyorum hep sağ tarafta duruyor orda daha çok rahat ediyor galiba 🙈😂😂