Mom673 Merhabalar anne ve anne adayları 🌸 bugün çok merak ettiğim şeeey acaba aranızda cinsiyet için Çin takvimine inananlar ve doğru çıkanlar oldu muuuu🥰 bana çok inandırıcı gelmiyor çünkü rabbimden başkası bunu bilemez ama onaylayan insan da pek çok 🤷🏼♀️ ?
Zumruduankakusum Mom673 benim iki çocukta da tuttu 😅 yani zaten %50 şans var o yüzden inanarak değil meraktan bakmıştım 😅😅
nevamm1 Mom673 çin takvimi,Rus takvimi,nub,ramse hepsi kız diyor doktorum 12 ve 14. Haftada erkeğe benzetti p.tesi kesinlesicek benim hissettiğimde kız saglikli olsun yeterki başka birşey istemiyorum 🤗
Mom673 Kbracan bende karbonat yaptım baya köpürdü 😂 hem karbonat ile hem kabartma tozu ile yaptım ikisi de aynı şey oluyor değil mi 😂😂