Mervenurevcil yok o şekilde bir durum hem maaş alıp hem doğum parası hiç bir kamu çalışanına uygulanmıyor. Sözleşmeli yada kadrolu. Etrafta sgk lı çalışanlar varsa birileri duyup söylemiştir. Özel sektör çalışanları 16 haftalık doğum izninde ücret almaz. Bu süreçtede devlet pirim parasını hesaplar ve toplu yatırır. Bu doğum parası dedikleri. Bunun dışında özel kamu tüm çalışanlara 1. Çocuk için 300 tl yardım ve çok cüZi bir miktar süt parası yatar başka bir ödeme olmuyor