Arkadaşlar haftanın mutlaka 4 günü başım agrıyor ve en kötü 1,5 gün sürüyor aranızda yaşayan var mı süreklı hastaneye gitmek istemiyorum serumlarda fayda etmıyor küçük bir kızım var ilgilenemiyorum denediğiniz size iyi gelen bir yöntem var mı bu arada 12 haftalık gebeyim