Merhaba arkadaşlar. 20 haftalık oldum daha oğluma bi çöp almadım😅 kızımdan kalma erkeğe de olabilecek birkaç kıyafet var. Kayınvalidem hastane çıkışı alırım dedi annem de alıcam diyor bana bişey kalmıyor😄 zaten yatak araba gibi büyük şeyler var. Sanırım hiç bişey almadan doğuma gidicem 😂😂