Beyzanuryhnn aksine o kadar çok yararı var ki…Sırf bu testi yaptırmayıp gebelik şekeri olduğunu bilmediği için kontrollü gitmeyen ve ani bebek ölümlerine kadar giden vakalar var. Tüm dünyada gebenin kendisine bırakılmadan bu test yapılıyor sadece bizde uzmanlığı olmayan insanların yaptıkları açıklamalar yüzünden insanları yanlış yönlendiriyorlar.Gebelik şekeri olan hamilelerde diyet uygulanması,insülin iğnesi gerekmesi,doğumda ona göre doktor da girmesi gerekiyor..yani gebelik şekeri olan bir hamile kafasına göre kilo almamalı mesela,bebeğin suyunun sık sık kontrol edilmesi gerekir gibi bir sürü parametre var. Aman ihmal etmeyin yaptırın sonra pişman olmayın.