Nurayselvii ayy ikisini bir yazdi birde tiroit hapim var günde 3hap ediyo bende decaviti kullanmiyorum digerinide 2gunde bir iciyorum bir tek tiroit hapini kullandim hap içemiyorum o yuzden yoksa siz kullanin bunlar yerine duzenli besleniyorum kalsiyum demir vitamin icerikli besinler fazla tüketiyorum çok sükür iyi gidiyo