Kızlar allah nasip ederse 2 temmuz sezeryan olucam. 2. sezeryanm olucak. Ilkinde cok rahat gecti agrilarm oldu tabii ama hic yatmadm veya dayanilmicK kdar degildi diyebilirim. Bazilari 2. sezeryan daha zor diyenler oluyo korkmuyo degilim. Zaman gelsin istemiyorum. O ameliyat ortamindan cok korkuyorm aslinda. Gercekten 2. si dahami zor geciYo ?