umudunannesiii Daha önce de böyle bir post açmıştım Alerjileem var normalde polen zmani illa vücudum kırmızı oluyor aynı kızamık gibi Ama bir ay oldu neredeyse hala kizarikliklar gecmediii nrmalde bir hafta demeden geçerdi sizce nden boyle kaldı https://imgyukle.com/i/O7a2EY
Azizinannesi2 umudunannesiii bence hemen hastaneye gitmelisin kaşınıyor mu kuzenimde böyleydi doktor karaciğerinde sıkıntı var dedi 36 haftalık doğum yapmıştı test vermeslin bence insllah ciddi bişey değildir
umudunannesiii Azizinannesi2 hayır şuan kasinmiyor Alerji zmanim oluyor o zman kasiniyodu ama şuan yok sadece leke gbi kaldı orda zmanla geçer diye düşünüyorum ama nerdeys ebir ay oldu
Azizinannesi2 umudunannesiii önce kadın doğuma git oradan seni yonlendirirler hangi doktora gideceğini hamilesiniz dimi
Azizinannesi2 umudunannesiii önemli değil kuzenim başına geldiği için biliyorum bende vakit kaybetmeden yazın sağlık olsun inşallah
umudunannesiii Azizinannesi2 ama şey o üç buyyk şeyden bahcediyirum ben küçük nkta gbi kizarikliklari demiyorum onlar ağda yaptfm için ckti Sizde byuk kizarkligi diyosnz dmj
umudunannesiii vuslat90 27 haftaligim ama bnm alerjileem oluyor polen zmani o zman oldu yani en az bir buck ay önce flan ama hala gecmedj Kaisnmiyor da duruyor öyle