Benim de iki gün önce hareketleri yavaşladı bütün gün ağladım en son doktora gittim hiç bişeyi yokmuş çok şükür doktor olabilir hareketleri azalir çoğalır kan akışı önemli dedi. Ama insan hep hissetmek istiyor nolur sanki saat başı ben burdayım diye tekme atsa 😄