Emine_hosgor bende de çok fazla agri oldu sismis gibi hissettim ama agriyi dinlememekte fayda var. Mesela ayrılıyormuş gibi kolumu kaldırıp indiriyordum yanı zorladım, üstüne gittim açıkçası 2 gün gecti su an sadece asi yerine dokununca gariptir bu da çok normal zaten 😊