Zu_leyha Mmy92 12haftalikken baslamiştim sadece 14gün kullandim hapın diger tabletini kaybetmistim gerisini kullanamadim ama bir sorun olmadi çok şükür
Symazturk Mmy92 gebeliğimi öğrendiğimden 5. Haftadan 12. Hafta sonuna kadar kullandım sonra değerlerim iyiydi takviyeye gerek görülmedi 6. Ayda Demir ve vitamine başladık