deletedmom351 ben kullandım memnun kaldık sıkıntımız olmadı aşırı kiloda aldırmadı canım pos kilo derler şişirmedi yani ama ek gıda anne sütü+mama kullanıyoduk ilk 5.5 ay tek anne sütü aldı oğlum .. sonrasnda kaç mama denediysek deneyelim içeriği en zengin evolvia idi omega 3 vs herşey var 🤗