ecevecev21 Sina orta parmağınla hafif ittirirsen kayar gider zaten canım ilk zamanlar bende çok itemiyodum korkuyodum kullandıkca itmeye başlarsın ama umarım cok fazla kullanmak zorunda kalmazsın♥️
minikprensimmm123 Tkr Ben fitile başladığımdan beri oluyor canım afedersin ortası beyaz kenarları su gibi oluyor
eeebruuu minikprensimmm123 evet kuzum sonradan kalıntıları geliyor ve bunu hissediyorum o yüzden günlük ped kullanıyorum
Rceyda minikprensimmm123 ben de kullanıyorum su gibi akıntı oluyor hatta bi iki kere suyummu geliyor dye gittim ama değildi. En son korkum braz azalsın diye gündüz ağızdan gece fitil olarak almaya basladım yine akıntı oluyor ama eskisi kdar değil.
eeebruuu Sina açıkçası ben tutabilirsem 2 saat kalkmıyorum ama çok fazla zorlanıyorsam 1 saat sonra kalkıyorum