Twinsmom66 Kazılar 33 haftalık ikiz gebeyim dün acile geldim ve düzenli sancılarım çıktı yüksekti de ilaçlarla düşürdüler. Dr adanalar verdi sabah akşam kullananlar faydasını gördü mu
Oglununannesi Twinsmom66 benim kuzenim tek gebelikti 32. Haftasından 36 ya kadar o hapı kullanarak sancıları azaltıldı ama 36 da doğdu bebeği artk durmadı
Twinsmom66 [bilinmeyen] bana da verdi şükür sancilarim durdu arada kaislma oluyo inşallah bende faydasını görürüm
Twinsmom66 [bilinmeyen] normalde ben 3 lt filan içiyorum ama artirayim 2 hafta tutsak o bile yeter dedi dr umarım durur kizlarim