Arkadaşlar 41 haftalık hamileyim hiç sancı hiç açılma vs yok ve çatı darlığından dolayı yarın sezeryana alacaklar ben normal istiyordum normale hazırlamıştım kendimi kafa olarakta. Şimdi biraz boşluğa düştüm sezeryan olmuş arkadaşlarım bana deneyimlerinden eksi artı yönlerinden yap yapma dediği ne varsa anlatabilir mi? Çünkü sezeryan öncesi ve sonrası için hiç bilgim yok neye dikkat etmem gerekir