LavinyaAgs Merhaba arkadaşlar neredeyse 28 haftalık olduk ama kızımıza hala bir isim bulamadık herkes düşündüğü isimleri yazsın hepimize fikir olsun diye düşündüm.Benim listemde ki isimler; Alya Duru Lina Mila Arya Nil 🌸
[silindi] LavinyaAgs tek yumurta ikizlerim var eğer kız olsalardı birinin adını duru koyacaktim bence en güzeli bu isim tabi karar seçim sizin😊
Selenaslan01 LavinyaAgs bende şuan 27+1 haftalığım ve kızım olacak Allah nasip ederse Ben kızıma Aylis İdil ismini katacağım 😍 Aylis isminin anlamı Cennetteki bir bahçe , ay parıltısı , ay ışıltısı demek. İdil isminin anlamı ise Aşk , şiir demek
LavinyaAgs Serapveminikleri Yaa gerçekten Larin mi koydunuz benim eşimde Larin olmasını çok istiyor fanatik Beşiktaşlı futbolcunun ismi diye ben hiç koyan yoktur diye düşünmüştüm o yüzden vazgeçmiştim aslında bende çok beğendim okunuşu kulağa çok hoş ve tatlı geliyor 😍
Serapveminikleri LavinyaAgs evet cnm Larin koyduk bugün 11 günü kimliği bile çıktı 🥰🤭eşim galatasatli ama çok kişi ona sen Beşiktaşlı mi oldun demiş 😂hatta iş ark inanmamış dalga geçtiğini sanmış 😂kulağa çok hoş geliyor
LavinyaAgs Serapveminikleri Evet gerçekten de çoookkk hoş bir isim türkçe karşılığı su perisi ismi gibi olsun inşallah sağlıkla 😍