Boncuk123 Kızlar arkadaşımın idrar testi pozitif çıktı ama adet oldu. Normal kanamaya döndüğünü söylüyor. İkna edemiyorum doktora gitmesi için. Normal adet günümde oldum diyor 😠 test yapmasaydım haberim bile olmazdı diyor çıldırttı beni resmen 😡
Elbet-birgun-kavusacagiz Boncuk123 belliki kimyasal gebelik yasadi yada test bozuktu. Birakin kendi dusunsun siz niye cildiriyosunuzki
Boncuk123 Elbet-birgun-kavusacagiz ya bende çok istiyorum ne güzel testi pozitif çıkmış umursamazlıgı beni kızdırıyor
2melekannesi_ Boncuk123 gitse de yapılacak pek bişey yok ama tabi kontrol amaçlı gidebilir sonuçta kendi kararı onun düşünmesi lazım siz sıkmayın canınızı
Boncuk123 2melekannesi_ dogru söylüyorsunuz 🙏 hakkında hayırlısı olsun ne diyeyim. Benim olsa iki dk beklemem giderim hastaneye 😒 rahatlığı beni kızdırdı
Minigimyolda Boncuk123 test bozuk olabilir benim bildigin çift çizgi çıktı bir heyecanla hastaneye gittim kan sonucu negatifti hastanede adet olmuşum eve gelince farkettim