Kızlar merhaba 30 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim bu. Şuanki gittiğim doktor yasadığım şehirde biraz daha uygun fiyatlı diye buna gittim muayene ücreti olsun doğum parası olsun malum pandemide çok zor zamanlar geçirdik maddi açıdan. Ama benim aklım ilk doğum yaptığım doktorumda bir türlü güvenemiyorum baskasına açıkçası ilk doktorum gibide ilgili değil. Şimdi biraz durumumuzu düzelttik tekrar o doktoruma gitsem bu haftada kabul eder mi tahlillerimi vs. Var mı böyle doktor değiştiren acaba