Hanımlar benim 2. Gebeliğim ilk hamileliğimde maddi durumdan dolayı 32. Haftada gidebilmistim detaylı ultrasona bilmiyorduk geç kalmışız. Zaman içinde suyum azalmaya başladı bebeğimde gelişim geriliği vardı erken doğum oldu. 2. Bebeğimde gidebildim kan basinciyla alakalı bir sorun varmış doğuştan böyle yaratilmisim yani. Şimdi 19. Haftadan beri doğuma kadar da devam edecek olan hem kan sulandırıcı hap hemde karından iğne vuruluyorum yine iğne da kan sulandırıcı bu durumu yaşayan var mı çok korkuyorum yine suyum azalmaya başlayacak diye 😔 Dualarınızı da eksik etmeyin lütfen 🙏