Kızlar 15 haftalık hamileyim son bir haftadır bütün belirtilerim birden gitti kendimi iyi hissediyorum ve karnımda hala çıkmadı kilo da almadım normal mi?arada o beynimizin içinde dönen acaba bebeğime bir şey mi oldu düşüncesi dönüp duruyor kontrolümde 1 hafta var nolur birileri içimi ferahlatsın 🙏