Dün iki tane test yaptım ikisinde de silik çizgi çıktı çevrem de ki kişiler de gördü çizgiyi, kan verdim ama kanımda beta hcg 0 çıktı. Böyle bir durum yaşayan var mı? Bunun sebebi ne olabilir? Adetim de 2 gün gecikti bu arada normalde gayet düzenlidir.