Sonunda bende doğurdum burda doğum hikaýelerini okurken iç gecirirdim❤🤲 neyse 4 haziran sabah saat 7 buçuk gibi eşimi ise yolladim sancim vardi ben gaz sancisidir diye önemsemedim geri uyudum 11 gibi uyandim annem ve kayinvalidem yabimizda kalıyolardi hic bisey söylemedim uyandigimda hâla 10 dk arayla sancım oluyodu dayanabilicegim kadar dayanicam dedim tüm gün 10 dk bir girdi sancilar artik aksam uzeri saat 5 olunca 2 3 dk bir gibiydi dayanamadim annemlere ben heralde bu gün doğurucam sancim var sabah beri dedim bi panik hali esim geldi toplandik hastaneye gittik sehir hastanesine kadin dogum acil kısmını pek sevmedim ilgi sıfır ve asiri suratsizlar orda sancı cekiyorum beklettiler yarım saat yarım saat sonra aldilar muayneye ultrasonla baktilar sonrasinda alttan bakicaz dedi aşırı korktum acır mı diye kac defa sormusumdur ama o kadar acılı değil👍 doktor birden e sen doğuruyosun aciklik 8 cm demezmi beni apar topar doğum odasina cikarmaya basladilar Allahim nasil bir korku endise başima ne gelicek bilmiyorum 😂aglaya aglaya ciktik doğum yaptiginiz oda tek kisilik sanciyida oda cekiyosunuz benim doguma az kaldigi icin kimseyi almadilar ilk etapta ama sanci aşamasinda 1 kisi veriyolarmis yaniniza neyse nst fln baglandi kendi sancin yeterli 1 saatte doğurursun dediler etraftanda bagiranlari doguranlari duyuyosunuz bu kisim zor 🙈 1 saat sonunda ebe geldi ve suyunu patlaticaz dedi suyumu patlatirken de doğuruyorum sandım biraz acılıydı🤦♀️ ama asıl sancılar suyumu patlatildiktan sonraydi kesinlikle binara belim ikiye aytiliyo diye bagirdim her bagirmamda geldiler başıma aşırı sabırlılar neyse en son artık geldigini anladim istemsizce ıkınırken buldum geliyo diye bagirmamla oda 10 saniyede ebeler hemsirelerle doldu yatagimiz doğum pozisyonunu aldi vee 3 4 ıkınma sonrası minnos kızım kaydi geldi icimden🙏 rabbim herkese nasip etsin simdi melegim 12 günlük oldu bile bidaha asla doğurmam diye ciglik atan ben onu gördükce sükrediyorum😂❤