Ysmn211 İse yarıyor mu kızlar yumurtlama masajı? Ne zaman başlamak lazım? Yumurtlama sorunu yaşıyorum ama yine de 2 3 aydir sadece sol yumurtaligim ağrıyor. Acaba sağda bir şey yok mu? Masaj işe yarar mı
MelisDeniz Ysmn211 ben de başladım 3 gündür yapiyorum :) bakalım faydasını gören çok var bence denemelisin. Ebru hanıma güveniyorum ben 😍
Cidella Ysmn211 Instagram’da bir gebenin günlüğü sayfasınin YouTube kanalında var video ve ne kadar yapılacağı yazıyor. Faydasını gören çok olmuş. Regl bitince başlanıyor ve ovulasyon testinde çift çizgi görene kadar devam ediliyor. Sonra bırakıyorsun
Ysmn211 MelisDeniz ben bal tarçın çörekotu da her sabah bi kaşık yiyorum. Aklında bulunsun canım. Bir de yumurtlamaya yakın havuç yiyelim. Birbirimize yardımcı olalim İnşallah Allah’ım bize de verir ve isteyen herkese ♥️🥰🤲
Elbet-birgun-kavusacagiz Ysmn211 rica ederim.canm bende deniycem bu ay🤭 birde teste yumurtlama yi gorunce 7 gun boyunca gunde bitane avakado ye. Döllenmis yumurtanin rahme tutunmasinda cok buyuk etkisi var
MelisDeniz Melek__55 ben de pco var adet biteli 11 gün oldu doktorum 13-18 arasi değerlendir demişti. İki gündür ovü testi yapiyorum ama net tek çizgi :( insallah yumurtlama olur
MelisDeniz Ysmn211 kuzum çok güzel açıklamalar yapılmış. Youtube den izle. Ben bittikten sonra basladim :) 3. Günüm adet 1 sayarsak bugün 11 gün ama ovü testinde silik çizgi bile yok insallah masaj iyi gelir
Zeysezer Ysmn211 ben yaptım polikistik overliyim hamileyim 😇 adet bitince başladım Ebru Ceylan’ın videolarındaki gibi yaptım 15. Gün yumurtlama gördüm
06Melek Merhaba kızlar bende aranıza yeni katıldım bazı teorik kelimelerinizi yeni duyuyorum 😏 6 yıllık evliyim bende planlı gebelik için yumurtlama günümü net öğrenmek için gittim doktora gittiğim gün yumurta çatlamış dedi doktor🙃 korumasız şekilde ilk defa oldu. 26sı adet tarihim İnş tutar nasip
Ysmn211 TSH 2.61 Serbest T3 3.24 Serbes T4 1.28 E2 49 LH 6.79 Prolaktin 9.93 FSH 6.43 Normal mi kızlar sizce