21_28 korkma. Stres yapma. Tsh hamilelikte önemli evet. Ama benimde 18di. İlaçlarla 7ye düşürdük. Hala ilaç kullanıyorum. Ayda 1 dahiliye doktoruma gidiyorum doz ayarlıyo. Çok şükür bebeğim sağlıklı. 18 haftalık hamileyim bu arada. Tsh dan daha önemli olan serbest t4 t3 değerleri demişti doktorum. Düzenli ilaç kullandığınızda ve kontrollere gittiğinizde korkulucak bişey yok. Erken farkedilmesi de güzel olmuş. Lütfen bu konuyu internette falan araştırıp canınızı sıkmayın tsh kadar streste bebeğinize zarar verir. En doğru bilgiyi doktorunuz vericek.