Melennnk Merhaba. 35 haftalık hamileyim doktorum kafasının çok aşağıda olduğunu ve 2 hafta ytak istirahati yap dedi. Benim durumumda olan varmı acaba ilk gebeliğim biraz endişeliyim
Meless Melennnk maşallah haftanız iyi bebiş doğsa bile problem olmaz 34.haftadan sonra. Tabii 36yı tamamlasa daha iyi olur ama endişelenmeyin doktorunuzun söylediğini yapın allahın izniyle bir olmaz korkmayın
2-prensesannesiii Melennnk benim ilk hamileleigimde 22. Haftadan sonra kafası hep asagidaydi kanala çok yakındı hatta 36.6 da doğdu. Sizinde haftaniz güzel zaten korkmayın.
Melennnk Melennnk o heyecanla sormayı unuttum ben namaz kılıyorum secde ye eğilmem sorun olur mu acaba