Nazlcnnn68 38 haftalik hamileyim 4 gündür kesinlikle tat ve koku alamıyorum üşütme de yok başına gelen var mı 😒
Mucem Nazlcnnn68 geçmiş olsun. Test yaptırsanız? Covid için akla şu dönemde ilk o geliyo. Umarım değildir 🙏
Cigdem175 Nazlcnnn68 covid pozitifseniz,kendinizden ziyade,doğuma giricek sağlık personelleri için yaptırın bi test en azindan.sizden onlara geçerse,veballerine girmemiş olursunuz
Mucem Nazlcnnn68 doğum öncesi test yapıyor hastaneler sanırım rutin olarak. Ama bi yaptırın isterseniz.
Ays0 Covid olma ihtimali yüksek bir test yaptırsanız aslında hem sebebini bilir hem de ona göre korumaya alırsınız kendinizi ve cevrenizi
Baharcilek Kovid olup sadece bu tepkiyi veren var yoksa neden olsun ki böyle bir şey bilemedim çok sona da gelmişsiniz Allah işlerinizi rast götürsün
Ays0 Nazlcnnn68 gebelerde tedavi olmuyor diye biliyorum ama doğumunuz sürecinde ve sonrasında olabilecek komplikasyonlar için önlem alma imkanları olur en azından
badembid Nazlcnnn68 canını sıkma eğer pozitif çıkarsa doktorun kontrolü eline alır allahtan son haftandasın canım