Deneyimli anneler bir şey sormak istiyorum. Pazartesi günü randevum vardı doktorum 5 Temmuz için randevu oluşturdu ve o gün için çatı muayenesi yapacağını söyledi. Nasıl geçicek çok merak ediyorum fakat öyle çok korkum endişem de yok açıkçası. Aklıma takılan husus sadece şu oldu. Ben çatı muayenesi yapacağım gün tam 36+0 oluyorum. Şu an 33.haftamın içerisindeyim. Çatı muayenesinin erken doğumu tetiklediğini okuduğum birçok yerde. O yüzden mesela 37.haftadan önce yapmıyorlarmış. Acaba 36+0 çok mu erken olur ?
Bir de çatı muayenesi olduktan ne kadar süre sonra bebişlerinizi kucağınıza aldınız ?
Tecrübeli anneler deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim 🌿💕