Mom653 ben yaptım canım adana istanbul doktorum hiç bir sorun olmayacağını hatta en iyisi uçak olduğu söyledi çok uzun süre oturur pozisyon daha tehlikeli içimi çok rahtlatti kabin içi basınçla ilgili herşeyi sordum hiç bir etkisi yok dedi bebeğe sadece x-ray cihazlarından gecmemem için hamile olduğuma dair belge imzaladı verdi elle arama yapıldı son haftalarda sadece onay lazımmış oda uçakta doğum olma riskinden dolayı havayolalari talep ediyor