Tugbaaygt ben ilk gebeliğim sonlandirildi orda riskliydi o nedenle bu gebeligimde 2 hafta önce ordaydi detaylı ultrasonum erken diye 2 hafta sonra gel dedi doktor yarin yine gidicem ücretli değil canım ama genellikle riskli gebeliklere yada gerek gördüklerinde doktorlar randevu açıyor 😊 Ama sen yine de randevulari takip et