Cansuomerali valla kuzum odalar iki kisilikti ben doğum yaptığımda hastane ve doktor olarak ben çok memnun kaldım şahsen 30 gün önce ikinci doğumunu yaptim üniversite hastanesinde pişman oldum tekrar oraya gitmedigime başka bir ilçeye tasindigim için ege üniversitesinde doğum yaptım aşırı pismanim. Hastane olarak çok ilgililerdi orası ve doktorların hepsi uzman doktor. Tabi şuan ki durumunu bilmiuorum ama bu hamileliğimde 24 haftalıkken detaylı ultrason için gittim en son oraya çok karışmış pandemiden dolayı bucadaki Seyfi Demirsoy devlet hastanesinin bazı polikinliklerinide oraya taşımışlar iki hastane Birleşmiş gbi bişey olmuş baya kalabalıktı