Papatya55 gözünüz aydın sağlıkla gelsin yavrunuz bende 13+1de gittim cinsiyet söyleyemedi doktorum erkeğe benzemiyo ama kızda deme dedi bugün 2 li test sonucumu aldim cok şükür hersey normalmiş simdide cinsiyetini cok merak ediyorum 🥰 bu hafta yine gidicem bakalım ogrenebilcekmiyim