Kızlar özür dileyerek soruyorum benim gibi olan varsa rahatlamak için sanırım. her otururken idrar kaçırdığımı hissediyorum. Ped taksam bile bu sefer arkama kadar hafif ıslaklık çıktığını hissediyorum. Hamilelikle alakalıdır diye duydum ama sürekli yıkayıp silmekten yoruldum. Benim gibi böyle bir şey yaşayan var mı? hamilelik bittikten sonra bu hal biter mi?