Melakya Bu attığım resim 9 haftalıkkendi ilk resmimiz ben keseyi görünce bi garipsedim bu nasıl kese böyle yamuk yumuk dedim abilerinde direk yuvarlak yada elips gibiydi ama yuvarlak yani sonuçta bu sefer kese armut gibi bu nasıl iş dedim bir arkadaşım da bana kızında onun da kesesi böyle olduğunu oğlunda yuvarlak olduğunu resim atıp anlattı belki kızdır dedi ama internette de kese nin tipi cinsiyet belirlemez falan diyor iki oğlum da habire bana kız olacak dio küçük oğlum 3 yaşında ona geçen dedim ki sanki karnımda ki bebek erkek gibi gelio bana dedim oda bana hııı kız yaaaa kız olcak dedi belki de erkek kardeş istemediği için kız olacak diyordur onu da bilemem tabii ilk oğlum da bana habire kardeşim erkek olacak diyordu doktora demiştim büyük olanlar abiler ablalar hisseder seda ben çok gördüm çocukların dediği çıkıyor dedi ultrasona bi girdim doktor abisi doğru demiş erkek olacak dediydi evlat evlattır tabii Allah ne verirse şükredip oturacam ama gönülde olmayanı istiyor hep işte dua ederken de zaten sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat ver Yarabbim diyorum direk illa kızım olsun demiyorum nasip bakalım ne olacak