Geçmiş olsun bende 6,7 ve 8. Haftalarda kanama yaşadım çok şükür şuan sağlıklı 14. Haftadayım. Hepimiz sağlıkla kavuşuruz inşallah progestanı vajinal almanı öneririm. Ben hala kullanıyorum ve 32. Haftaya kadar devam edeceğim. Bir de iğne vermişti. Verdi mi sana da doktorun