BUSRA3858 Merhaba anneler benim 6 aylık bir oğlum var emziriyorum 7 haftalık da gebeyim. Benim gibi emzirirken Hamile olaniniz varmi acaba cevremden çok tepki alıyorum.
aysimaninannesi58 BUSRA3858 kızım dört aylıkken kalmışım. Yarın sekiz ay olacak hala emziriyorum. 10 ayına kadar da devam edeceğim nasip olursa
aysimaninannesi58 BUSRA3858 yok canım millet ikisini bir emziriyor nolacakmış. Doktorlar bile düşük riskin yoksa öneriyor
BUSRA3858 aysimaninannesi58 teşekkür ederim canım. Herkes herseyi söylüyor vallahi ne düşüneceğimi şaşırdım