Oyaaaaaaaa Merhaba, yarın nasipse doktor kontrolümüz var. Sizce bebeğin daha çok yüzünü görebilmek için ne yapmak gerekir, çünkü her kontrolde yüzünü elleriyle kapatıyor.kendini göstermek istemiyor 😊😊
Asyaayaz1 2 aydır yüzünü görmüyorum yapmadığım şey kalmadı 33 haftalığım hareket ediyor ama ya kafasını çeviriyor ya kapatıyor 😀