Bende en son 3 Mayıs da adet olmuştum 4haziranda test yaptım çift çizgiyi gördüm kendim hemşireyim mesai saati içindeydim hemen doktora indim beta değerim 1140 Dı. 9 haziranda keseyi gördüm. Şimdi 6+6 gösteriyor uygulama, 1 hafta sonra kalp atışlarını duymaya gidince Allahın izniyle ❤