Blueedreamssx Arkadaşlar daha 14.haftasındayım geçen kontrole gittiğimde kan değerimi alınmadan bu ilaçları verilmişti. Sizde de aynısı oldu mu bu ilaçları kullanmış mıydınız? [url=https://www.hizliresim.com/1v2l1am][img]https://i.hizliresim.com/1v2l1am.jpg[/img][/url]
HipnozX Blueedreamssx bana da başlamıştı doktor hemen. Kan sonucu görmeden zaten bnm hep demir eksikliğim vardır ben bildiğim için. Devamlı kullanacagız bunları
Elif_s Blueedreamssx canim sonuçlari görmesine gerek yok çünkü her halükarda doğum esnasinda kan kaybin olacaği için verir her doktor ben 9 haftaliktan beridir içiyorum şuan 32 hatalik oldum halada içiyorum
[silindi] Bende inşallah yarından itibaren doktorum yazıcak vitamin 6 haftalığız tahminen testle öğrendim bugün kan sonucu verdim yarın çıkıcak mış
Blueedreamssx [silindi] bende o haftalardayken sadece folik asit kullanıyordum ama şimdi ise demir ve vitamin ilacını kullanmaya başladım kan değerimi alınmadan
ShabnamNasirova [silindi] folk asit bebeyin gelisimi icin cok onemlidir.hamilelikden oncede kullanila bilir hamilelikdede mutlaka kulanilmalidir.Bebeyin ane karninda gelismesi icindir Folk asit