Merhaba Şuan 31+1 deyim ama kolumda uyuşukluk başlamıştı bi iki hafta önce daha sonrasında ellerimde başladı şuanda ise parmak uçlarıma var ve geçmiyor doktoruma mesaj attım doğumdan sonra geçeceğini söyledi varmı benim gibi olanlar nasıl geçer yapmam gereken birşey var mı ☹️