Eylul-bebek bende 32deyim hem özele hem şehir hastanesine gidiyorum kontrol için, ama doğumu özelde düşünmüyorum, çünkü tüp bebek ile gebe kaldım ve dünyanın parasını verdik bizimde bütçemiz özel hastaneyi karşılayacak şekilde değil. Ama dün Bi konuşmaya şahit oldum muayene sırası beklerken, kadın nerde dogurursan doğur o sancı geldiğinde gözün birseyi görmüyor dedi para verdim diye sanmaki doğum rahat acısız olacak bu tamamen senin vücudunla alakalı dedi çok da haklı bence. Özelde olsa devlette olsa her iki doktorun yapacağı şey aynı