Merhabalar daha önceki düşüklerimden ve kan pıhtılaşmam olmasından dolayı oksapar iğne kullanıyorum daha önceki gebeliğimde rapor almıltım ama şimdiki gebeliğimde 6. Ayımdayım bütün hastaneleri gezdim eğt arş olsun dediler kaç tane eğt arşt dolaştım çıkaramadım bir hastane düşük kagıtlarını getir genetik testi getir diye yolladı şuan başka hastanedeyim sonuçlarımda elimde ama rapor veremeyiz bu pıhtılaşmaya hemde covit hastaleına veriliyor bu iğne veremeyiz rapor diyor neden böyle oluyor çok fark veriyorum rapor çıkartan varmı