Slnbhs Daha öncede mesaj yazmıştım kızlar düşük tehlikesi atlattım 10. Haftadayım 4 haftadır yatıyorum hala bi kanama alanım var Yok olmamış halde. Dün çocukları görmeye gittik normal sorun yok gibiydi ama bu adet agrısı gibi agrım ara ara vuruyor çok korkuyorum neden olur bu acaba yine kanamamı olacak?
SerapTadelenTtnc Slnbhs geçmiş olsun öncelikle rahim büyüdüğü içinde kasık ağrısı olur sen yine de zorlama kendini bol bol uzan
ArzuOrhanYldrm Slnbhs Doktor progestan ilacı vermesi gerekiyordu sana düşügü engellemek için ben baya kullandım verdımı sanada
SerapTadelenTtnc Slnbhs doktora sordun mu peki bence hemen evham yapma iki hamileliğimde de yaşadım ben inş tekrarlamaz daha içini ferah tut