Yasemin_in68 Kızlar merhabalar 💕 dün kontrolüm vardı ne sancım çıktı ne açılmam 😂 sizde durumlar nedir ? 38+6 yım
sedasyc Yasemin_in68 benimde yarın kontrolüm var ama bekliyoruz yalancı sancılardan başka bişey yok 3 haftadır hemen hemen akıntım fazlalaştı bide başka da bişey yok malesef 🙁
sedasyc Yasemin_in68 ultrasona göre mi 24 Haziran yoksa son adet tarihine göre mi? Benimki son adet tarihine göre 20 ultrasona göre 24 Haziran hangisinden hesaplayacağımı bilmiyorum
Cansuve Yasemin_in68 ben de 39+1 deyim, ne sancı ne nişan hiçbirşey yok :) 39+4 e kadar gelmezse doktor suni sancıyla başlayalım diyor 🙃