Seferyehatun Arkdslar oğlumda doğduğunda zararsız üfürumu var dediler, iki yaşın da yine getirin ama geçer demişlerdi geçmemiş, henüz gitmedik tekrar ama bu süreci yaşayan varmı ne gibi şeyler oluyor çok endişeliyim😔
[silindi] Seferyehatun bize de doğduğunda bi var dediler bi yok dediler 2 yas gbi kardiyolojiden bir sey çıkmadı zararsiz demişler zaten çıkmaz insaallah bir sey
Asyaayaz1 Siz yinede gidin kontrol edilsin bendede doğduğum zaman varmış sonra ilerki süreçte geçmiş inşallah sizin yavrunuzunda hemen geçer ama kontrollere vs mutlaka götürün🌸
Seferyehatun Asyaayaz1 gidicez bugün 3 buçukta insaAllah, insan korkuyor kalp bu ya, insaAllah sizin gibi geçer bir sorunu olmaz
Seferyehatun [silindi] amin Allah razı olsun, insaAllsh çıkmaz, bizede geçer zararsız dediler şimdi yine gideceğiz insaAllah