Guldanesevim Merhabalar 4 haftalık hamileyim ve göğüslerim fena halde şiş geziyorum 5 gündür aynı durumu yaşayan var mı ? Ve önerisi olan varsa yazabilir mi ?
MDT Guldanesevim ilk haftalarda aşırı hassasiyet ve şişkinlşk yaşayacaksın. İlk büyüyen yerin göğüslerin olacak. Yapabileceğin bir şey yok maalesef. Benim de öyleydi. Şimdi 35. Haftadayım yavaş yavaş tekrar geliyor o hassasiyetler sanırım süt kanalları aktive olmaya başlıyor 🤷🏻♀️
fenci_anne Guldanesevim 19 haftalık hala oluyor şişlik ilk zamanlar da oldu hep , ara ara eski haline dönüyor sonra tekrar şişiyor normal bir durum bu yapılacak birşey yok maalesef
badembid Guldanesevim canım bende de aynısı oldu dokunamıyordum bile sonra bir sabah aniden geçti canım 1-2 haftaya geçer
Guldanesevim MDT normalde de büyüktü şimdi hepten şiş ve büyük o yüzden merak ettim demek ki normalmiş 😌 bebiş için herşeye göğüs gericez
Asyaayaz1 Gebelikten dolayı ilk aylar çok hassas son aylardada şiş oluyor ama başta yaşadığınız sızlama ağrı vs olmuyor🌸
Mehtap23 Guldanesevim normal bendede öyle oldu şişti büyüdü ve aşırı hassaslaştı. Uzun da sürdü benim ağrılarım erken geçmedi.